Mezoterapi’nin Yan Etkileri Var mıdır?
Mezoterapi çok kılcal iğnelerle bile olsa cilt altına bir uygulamayı gerektirir. Bu ürünler ci
Psikolojik Rahatsızlık Tedavilerde Etkisi Varmıdır ?
Depresyon Nedir?   Depresyon ,  Ruhsal Çökkünlük ;  Mutsuzsunuz,  Hayatta hiçbir şeyde
Eklem Rahatsızlıklarda Ozon Tedavisi kullanılabilir mi?
Tüm eklem rahatsızlıklarında da ozon gazı kullanılabilmektedir. Ozon gazının oluşturduğu ki
Ozon Tedavisinin Uygulanışı
Medikal Ozon  tedavisi için, kişiden alınan bir miktar kan Ozon gazı ile birleştirilerek, kanı
Hipnoz Tedavisi Kimlere ve Nasıl Uygulanır
7 yaşın üstündeki herkese hipnoz tedavisi uygulanabilmektedir. Hipnoz için sadece boş bir zaman
Kimler Hipnoz Tedavisi Uygulayabilir?
Hipnoz psikiyatri alanında eğitim görmüş ülkemiz yasalarına göre psikolok , psikiyatrist , do
Hipnoz nerelerde / hangi hastalıklarda kullanılabilir?
Genel Tıpda: Ağrıyı ortadan kaldırmak için (migren ve gerilim tipi baş ağrıları, kronik fiz
Hipnozla geçmiş hayatlara veya geleceğe gitmek mümkün müdür?
Kesinlikle hayır! Maâlesef en çok kötüye kullanılan sahalardan biri de budur. Belki kişinin ke
Hipnoz nasıl oluşur? Hipnoza girmenin temel koşulları nelerdir?
Hipnozun oluşmasında üç temel unsur vardır: Gönüllülük, konsantrasyon ve hayal gücü. Hipno
Hipnozdan “uyanamamak” mümkün müdür?
Hipnoz bir uyku olmadığı için, uyanamamak diye bir şey olamaz. Hipnoz yapan hekim, terapi sonund
Hipnoza giren bir kişi istemediği hâlde sırlarını açıklar mı?
Hipnozdaki kişinin bilinçli kontrolü ortadan kalkmadığı için istemediği sürece hiçbir sırr
Hipnozdaki kişi hipnoz yapanın tüm söylediklerini olduğu gibi kabul eder ve aynen uygular mı?
Hayır!Hipnoz sırasında kişinin bilinçli kontrolü ortadan kalkmaz. Hipnoz yapan kişinin söyled
Bir kişi, isteği dışında zorla ya da farkında olmaksızın hipnoza sokulabilir mi?
Hayır! Bu mümkün değildir. Hipnoz kişinin gönüllü isteği ve katılımıyla gerçekleştirile
Hipnoz bir uyku mudur?
Hipnoz kesinlikle bir uyku hâli değildir. Dışarıdan bakıldığında, hipnozdaki kişi sanki der