Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi, cilt altına enjekte edilen doğal ya da özel geliştirilmiş ilaçlar yardımı ile hastalığa direkt ulaşan ve bu sayede etkin bir tedavi sağlayan güncel tedavi yöntemidir.

Keşfedildiği günden bu yana günden güne gelişmekle birlikte yeni akıllı ilaçlar sayesinde hastalığa direkt müdahale etmektedir. Mezoderm tabakasını hedef alan bu tedavide güncel birçok hastalığın tedavisinin yanında (anti-aging) yaşlanma karşıtı tedavisinde önemli bir yöntemdir.

Yapılan bilimsel araştırmalarda 100 birim ilacın sistemik yolla yaklaşık 2 ila 3 birimi hedef dokuya ulaşırken Mezoterapi tedavisi sayesinde 5 birimlik ilacın 5 birimi de hedef dokuya ulaşabilmekte ve bu sayede ilaçların yan etkilerinin de önüne geçilebilmektedir.

Günümüzde özellikle güzellik ve gençleşmek için kırışıklıkların azaltılması ve deri onarımı için direkt uygulama ile hedef dokuya ulaşılabilir ve bu sayede Etkin ve doğru tedavi sağlanabilmektedir.

Mezoterapi tedavisinde en önemli konulardan bir diğeri ise Hekim uygulamalarıdır.Bilindiği gibi güzellik salonları kuaförler gibi hekimlik hizmeti vermeyen merkezlerde uygulanan Mezoterapiler hastalarda ciddi sıkıntılara ve maalesef sonu öngörülemeyen sonuçlara neden olabilmektedir Mezoterapi bir tedavi yöntemidir ve yetkili hekim tarafından doğru cihaz, doğru ilaç ve doğru hedefe yönelik uygulanması gerekmektedir.

Mezoterapinin en sık kullanıldığı alanlara baktığımızda ise;

Yüzde ve vücutta sivilceler ve sivilce izleri tedavisinde,
Deride güneş ışınlarına bağlı renk değişiklikleri tedavisinde,
Kırışıklıkların tedavisinde,
Deri bozuklukları tedavisinde,
Saç dökülmesi ve azalması tedavisinde,
Süregelen baş ve vücut ağrılarının tedavisinde,
Romatizmal hastalıkların tedavisinde,
Tendon ve kas yaralanmaları gibi spor yaralanmaları tedavisinde,
Eklem bozuklukları ve yaşa bağlı eklem hastalıkları tedavisinde,
Bölgesel zayıflamada yağ yıkımı tedavisinde,
gibi birçok tedavide güncel yaklaşımda kullanılmaktadır.

Mezoterapi Tedavisi Ankara denince, akla güven ve tecrübenin adresi DrAVA Klinikleri gelmektedir.