SSS
Kimler Hipnoz Tedavisi Uygulayabilir?
Hipnoz psikiyatri alanında eğitim görmüş ülkemiz yasalarına göre psikolok , psikiyatrist , do
Hipnoz Tedavisi Kimlere ve Nasıl Uygulanır
7 yaşın üstündeki herkese hipnoz tedavisi uygulanabilmektedir. Hipnoz için sadece boş bir zaman
Hipnoz Tedavisi Kaç Seans Uygulanır?
Hipnoz tedavisi tek bir seans ile tamamlanabileceği gibi bir kaç seansdan oluşan bir kür bütünl
Eklem Rahatsızlıklarda Ozon Tedavisi kullanılabilir mi?
Tüm eklem rahatsızlıklarında da ozon gazı kullanılabilmektedir. Ozon gazının oluşturduğu ki
Akupunktur Uygulama Aşamaları
Akupunktur’un uygulama alanlarını şu şekilde sıralayabiliriz.Hastamız bize başvurduğund
Akupunktur Nedir?
Daha önce birçok yol deneyip başarısız olup sonunda azimli, iradeli, daha hevesli ve daha hızl
Mezoterapi Nedir?
Mezoterapi uygulaması hastalığın bulunduğu bölge de cilt altına enjekte edilen doğal ya da ö
Ozon Tedavisinin Uygulanışı
Medikal Ozon  tedavisi için, kişiden alınan bir miktar kan Ozon gazı ile birleştirilerek, kanı
Saç Diplerine Mezoterapi Uygulanır mı?
Seç mezoterapisinde cildin veya cilt altının eksik kalan mineral , vitamin ve proteinlerinden olu
Mezoterapi’nin Yan Etkileri Var mıdır?
Mezoterapi çok kılcal iğnelerle bile olsa cilt altına bir uygulamayı gerektirir. Bu ürünler ci
Mezoterapi Uygulama Aşamaları Nelerdir ?
Uygulama sırasında ilk önce hastamızın tüm uygulanacak bölgelerini uyuşturucu , ağrı kesici
Akupunktur ile zayıflanır mı ?
Akupunktur ile zayıflama mümkündür. 1- İştah ve acıkmayı azaltır, tokluk duygusunu artırır
Mezoterapi Uygulamasından Sonra Nelere Dikkat Etmeliyiz?
Bu uygulamadan yaklaşık 8 saat sonrasına kadar hastamızdan herhangi bir banyoya girmemesi , aktif
Mezoterapi Uygulaması Kaç Seans Yapılır?
Mezoterapi kişinin cildinin yapısına  göre ayarlanır ve uygulanır. Genelde uygulanan sistem ha
Mezoterapi Hangi Bölgelere Uygulanır?
Mezoterapi  özellikle cilt bölgesinde , yüz bölgesinde , boyun bölgesinde ve dekolte bölgesind
Psikolojik Rahatsızlık Tedavilerde Etkisi Varmıdır ?
Depresyon Nedir?   Depresyon ,  Ruhsal Çökkünlük ;  Mutsuzsunuz,  Hayatta hiçbir şeyde
Akupunktur Cilt Kırışıklıkları ve Lekelerde etkili midir ?
Akupunktur MeiZen Tekniği , Estetik akupunktur tedavisinde yıllardır Avrupa ve Amerika’da kullan
Hipnoz Tedavisi Kimlere ve Nasıl Uygulanır
Akupunktur’un yan etkileri var mıdır ?
Bir çok rahatsızlıkta kullandığımız ilaçlar , kimyasal maddeler bir yeri yaparken diğer tara
Mezoterapi Kimlere uygulanabilir?
Mezoterapi herhangi bir yaşta herhangi bir kişiye uygulanabilir. Sadece ve sadece bu dönemde içer
Ellerde Mezoterapi Uygulaması
Mezoterapinin bir diğer uygulanışıda eller üzerindeki kırışıklıklar ve ve yaşlanmalar olab
Akupunktur’un yan etkileri var mıdır ?
Ozon Tedavisi Nedir?
Atmosferden gelen şifa ozon O3 kararsız bir molekül Alman kimyacı Christian frederich schöhnbein
Kimler Hipnoz Tedavisi Uygulayabilir?
Hipnoz nerelerde / hangi hastalıklarda kullanılabilir?
Genel Tıpda: Ağrıyı ortadan kaldırmak için (migren ve gerilim tipi baş ağrıları, kronik fiz
Hipnozla geçmiş hayatlara veya geleceğe gitmek mümkün müdür?
Kesinlikle hayır! Maâlesef en çok kötüye kullanılan sahalardan biri de budur. Belki kişinin ke
Hipnoza yatkınlığı etkileyen etkenler nelerdir?
Hipnoza yatkınlık yetisi, kişilik yapılarına ve içinde bulunulan ruhsal rahatsızlığabağlı
Hipnoza yatkınlık (hipnotizabilite) ne demektir? Herkes hipnoza girebilir mi?
Hipnoza girebilme yetisine hipnotizabilite (hipnoza yatkınlık) adı verilmiştir. Herkesin hipnoza
Hipnoz nasıl oluşur? Hipnoza girmenin temel koşulları nelerdir?
Hipnozun oluşmasında üç temel unsur vardır: Gönüllülük, konsantrasyon ve hayal gücü. Hipno
Hipnozdan “uyanamamak” mümkün müdür?
Hipnoz bir uyku olmadığı için, uyanamamak diye bir şey olamaz. Hipnoz yapan hekim, terapi sonund
Hipnoza giren bir kişi istemediği hâlde sırlarını açıklar mı?
Hipnozdaki kişinin bilinçli kontrolü ortadan kalkmadığı için istemediği sürece hiçbir sırr
Hipnozdaki kişi hipnoz yapanın tüm söylediklerini olduğu gibi kabul eder ve aynen uygular mı?
Hayır!Hipnoz sırasında kişinin bilinçli kontrolü ortadan kalkmaz. Hipnoz yapan kişinin söyled
Bir kişi, isteği dışında zorla ya da farkında olmaksızın hipnoza sokulabilir mi?
Hayır! Bu mümkün değildir. Hipnoz kişinin gönüllü isteği ve katılımıyla gerçekleştirile
Hipnoz bir uyku mudur?
Hipnoz kesinlikle bir uyku hâli değildir. Dışarıdan bakıldığında, hipnozdaki kişi sanki der